Meet the monster.

Både Melissa Horn och Lars Winnerbäck släpper nytt album, nu vet jag att jag kommer överleva hösten och vintern! De bästa låtskrivarna som finns enligt mig. Winnerbäcks texter alltså... To die for! Försöker skriva lite mer eget nu med, inte för att jag någonsin kommer komma någon vart med det men det är skönt att få utlopp för det kreativa bara. Har fått en uppgift på KOSen, vi ska göra ett skivomslag. Jag valde att göra så som det skulle se ut om jag skulle släppa ett album, kanske ser lite mörkt och dystert ut... Men jag älskar svartvita-bilder och sen är mina låtar ganska dystra med, haha.
 
Försöker bara smälta hur allt kommer att bli, hur allt är just nu. Så mycket som känns helt förändrat i skolan, men jag vet inte varför... Det kanske är jag som har ändrats, blivit någon annan än den jag var förut. Grubblar så mycket, har för mycket tid att tänka på... På måndag så köper jag nytt gymkort så det blir slut med filosoferandet!
 
 
 

Kommentera här: