hopplös.

less, arg, ledsen, besviken, hopplös.Det jag såg framemot i två och ett halvt år visade sig bli ett fjasko (för min del). Helt ofattbart att jag ens förväntade mig något, varför? Blev bara så otroligt ledsen. Kommer ju bli bra ändå men inte för min del. Jag kommer inte vara lycklig, för jag har inte fått någon utmaning. Ingenting att bita i och inget att jobba med. Får vara glad för det lilla, att musikalen var rolig och en utmaning åtminstone. Vill bara prata med dem och ifrågasätta, men vet att det inte gör någon skillnad egentligen. Det är redan bestämt, och så blir det. Jag vill inte ha en huvudroll, bara en utmaning. Och just nu känns det som att allt utom det här skulle ha varit något att jobba med. Nu kommer jag istället få kämpa med att försöka hålla hoppet och glädjen uppe. Kanske det är min utmaning? Ska inte sjunga och inte dansa... Jag vill inte ens tänka på det.

Kommentera här: