Slutprodd.

Slutproduktionen är igång. Jag ville inte bli besviken, men besviken blev jag. Big time. Vill liksom inte dra ner hela klassen genom att gnälla över det heller. Försöker se det så positivt som jag bara kan, men var man inställd på något HELT annat så är det så himla svårt att ställa in sig på något annat. Det är så många saker som spelar in till att jag blev ledsen med, men det är inget som jag vill skriva om här.
 
Vi har iofs inte fått rollerna än, men jag vägrar läsa manuset innan rollerna är satta, Kommer bara bli ännu mer besviken om jag läser in mig på en roll och blir något heeeeelt annat. Så nej, får jag rollen om två veckor så kommer manuset ligga på hyllan i två veckor. Vill verkligen inte vara ledsen över det här, för jag vet att det blir bra oavsett. Vi är en fantastisk klass som gör så att allt blir bra, och jag tvivlar inte på att det kommer bli en urgrym produktion men jag måste få tid att smälta allt.
 
Jag måste ge mig själv tid att förstå allt, att acceptera att det inte blev som jag tänkt mig helt enkelt. Så himla dumt att ens hoppas på något från första början...
 
Så sjukt att det snart är slut med, att vi snart tar studenten. Allt gör mig så himla... vemodig. Vill liksom inte att gymnasiet ska vara över.
 
Sjukaste grejen var att hjärtat drömde att vi skulle få något av Mozart och så blev det med! haha.
 

Kommentera här: