Inget att oroa sig över.

"So when in doubt just call my name, just before you go insane"
-Från P.S I Love You, världens finaste film.
 
Sitter och lyssnar på Flogging Molly och försöker koppla bort alla måsten ett tag. Har nog tagit mig lite vatten över huvudet med allt som ska göras nu.. Men det är inget som en jäkla massa envishet och en rejäl mängd te inte kan lösa. Musik hjälper till ganska mycket det med, även om det är den som i många fall ställer högst krav med. Konstigt det där.
 
Känns så ofattbart, så overkligt och skrämmande att det snart är min tur att sätta mig i aulan för sista gången och höra ettor och tvåor sjunga "Flyg min fågel". Är vanligtvis inte ens sån som har nära till tårar bland andra men jag kan lova att det kommer forsa fram som niagarafallen när det är dax för student. Mest för att jag inte vill bli vuxen, inte vill komma ut i livet riktigt än. Faaast det ska bli ofattbart och overkligt skönt med, att aldrig mer behöva läsa matematik (praise the lords and hallelujah).
 
Så, nu ska jag ladda upp inför imorgon som rivstartar med två timmar matte. När man talar om trollen liksom...
 
 

Kommentera här: